• Sophie laat je graag (glim)lachen met je nieuwe website

    mei 3, 2016
  • Volgens de kalender is het vandaag 3 mei  ‘de dag van de lach’. Daar wilde ik graag even op inhaken. Lachen of glimlachen doe je niet zomaar, daar moet een reden voor zijn. Je (glim)lacht pas wanneer je blij bent, vreugde voelt.

     

  • Wat is dat eigenlijk: blijdschap?

    Volgens Wikipedia is het een positieve emotie bij mens of dier, het hebben van geen stress, een bekende uiting hiervan is (glim)lachen het komt vaak voor als reactie op het tegengestelde, negatieve emotie. Bijvoorbeeld spanning of (nog) iets missen.

     

  • Waar word jij blij van?

    Wanneer je een startende ondernemer bent, kan ik me zo voorstellen dat je blij wordt van een nieuwe website wanneer je deze nog niet hebt. Maar daar zitten natuurlijk wel een aantal voorwaarden aan om blij van te kunnen worden. Alleen nieuw zijn, is niet goed genoeg.


    Je wordt pas blij als je website voldoet aan bepaalde criteria:

    1. Met plezier zelf je plaatjes, en/of teksten kunnen aanpassen
    2. Goed gevonden worden in de zoekmachines zoals Google
    3. Een professionele uitstraling en die helemaal bij je past
    4. Een call to action button op de homepagina, zodat het duidelijk is welke actie er gedaan moet worden
    5. Geen zorgen door een goede back-up en update service
    6. Social media integratie zodat je bezoekers je pagina’s kunnen delen en je social media kunnen liken/leuk vinden

     

  • Waar worden je bezoekers/ klanten blij van?

    Je bezoekers, klanten letten weer op andere dingen waar ze blij van worden zoals:

    1. Goede navigatie zodat ze snel hun informatie kunnen vinden
    2. Mobiel goed te bekijken, want veel bezoekers bekijken je website op hun mobiel of tablet
    3. Contactgegevens luid en duidelijk op de homepagina en het liefst op elke pagina. Niets is vervelender dan te moeten zoeken naar een telefoonnummer…
    4. Reviews / testimonials / klantreacties geven de bezoeker het vertrouwen in je kunnen en daar word jij ook weer blij van.
    5. Snelheid van de website, wanneer deze te langzaam laadt, zal de bezoeker snel weg klikken. Er is bewezen dat de aandachtsspanne van een internetbezoeker nog minder is dan die van een goudvis.

     

  • Waar word ik blij van?

    Dat is heel simpel: ik word blij wanneer jij blij bent met je nieuwe website. Ik vind het heerlijk wanneer ik zie dat de website helemaal bij je past en voor je gaat werken.

    Mijn plezier komt uit de fijne samenwerking naar een gemeenschappelijk doel en dat is jouw website aan de bovenstaande criteria’s te laten voldoen! Daar zet ik al mijn kennis en kunde voor in zodat jij en je klanten blij kunnen zijn met jouw website.

     

  • Laten we vrijblijvend gaan sparren over je nieuwe website en ...........

    .........

    WORD OOK BLIJ